+ What makes you beautiful

OMG JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION SÅ ATT JAG NÄSTAN SPRICKER SHIT!! Känner mig lite elak mot Justin men den god biten ska ja aldrig dissa han är fortfarande bäst bara taggar tills hans nya album believe kommer ut och så måste jag köpa hans Under the mistletoe skiva liiiiiiiiiiiiite efter men måste bara haaaa den. Ska till och med köpa 1D Up all night album i just want it and i must have it now now now!!!!! Sitter och bombar mina stackars öron med 1D hehehehe. Har typ pluggat klart eller rättare sagt inte ens börjat heheh  aja puss / e
Zayan Malik i One Direction!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag älskar 1D <3 Dom är bäääst. Fast Justin är och bäst ;)

Har hans skiva yeah ! =)

2012-01-10 @ 12:29:50
URL: http://jenniferjonssonn.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0