+ sovit gott? För det har jag ;)

Hej på er gick och la mig runt tre inatt inte så jätte bra när skolan börjar imorgon.. Haha men jag kunde inte somna så jag la mig åt andra hållet alltså där vart mina fötter ligger fattar ni att jag somnade direkt hahah? Ska testa med det ikväll runt tio elva måste ju lägga mig tidigare. Idag blir det en seg dag igen hehe nejmen jag har prov i skolan på onsdag eller tisdag så jag måste plugga lite till det och gissa vilket ämne? KEMI det värsta som finns :( Hör av mig senare! / e
Tider man aldrig glömmer! Älskar dig stumpan.

Kommentarer
Postat av: maria

loveu stumpan

2012-01-11 @ 18:37:21
URL: http://mmaariannilsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0