+ Im back AGAIN ♥

Hey folkkkket! Har fixat fram en ny design  och ny header tänkte ha det ett tag sen så byter jag igen. Julovet har gått hur snabbt som helst snart börjar ju skolan igeeeeen. Har haft ett riktigt gott 2011 om man stryker några saker.. Hoppas nu på ett mycket bättre år med alla nära och kära och mindre nära haha osvosv, Mina nyårslöften är: • Att jag inte ska äta godis på hela årert har fuskat fram tills nu men ska börja TOMORROW!
• Att plugga bra i skolan.
• Verkligen plugga jääääääääärnet på varje prov
• Åka till bosnien alone!!!!
Inte nå jätte jätte nyårslöften men så får det vara. Ska ta och ladda min kamera lite nu sen så kanske jag lägger upp lite bilder on my blog. HAHA känns som att jag använder engelska i varenda inlägg typ hahah k bry på det osv. Ha det gött puss / e

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0