tell me that baby


snygg snygg snygg grabb!
Har suttit hemma hela dagen typ. Innan frukosten så åkte jag till ica med pappa och lillebror om det ens räknas.. Men jag har varit ute i trädgråden med Paulinas små syskon Olivia och Elina dom lekte med min lillebror Amin och jag var ute och '' vakta dom ''. Jag har också hunnit att fixa hela sommar garderoben så mina sommar kläder ligger i en stor svart påse som jag ska lägga i källaren eller något. Snart ska vi dra till stads pakern om det ens blir av för jag sa till mamma att jag inte orkade hänka så dom kanske inte heller ska gå men jag vill ju gå nu haha wierd är jag. Ikväll blir det bio med Paulina och några andra girls, Tuva och Vanessa skulle igentligen hängt med men dom hade inga pengar. Synd synd. Bloggar mer ikväll eller senare idag. P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: maria

aw!

om du mår bra i jönköping så mår jag bra , you smile i smile!

saknar dig habibti!<3

2011-09-25 @ 16:10:59
URL: http://mmaariannilsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0