love is big


  Världens sötaste kusiner!!
Gick hem från Paulina för några timmar sen var tvungen att vakta Amin min lillebror. Igentligen skulle dom hängt med men mamma sa att det inte gick för att vi kommer väsnas så det blev inget.. Men det finns ju andra dagar! som imorgon då ska jag och ett helt gäng tjejer gå på bio och bara ha kul! Men nu så sitter jag vid datorn och har bara lyssnat på Justin Bieber och kollat på tv. Ska göra en läxa i engelska på datorn snart den handlar om min idol och ni kan ju gissa vem det är liksom hehe. Justin så klart. Så min lärare säger att hon ska mejla/posta dom till den idolen man skriver om. Liksom troligt fast riktigt spänande om den kommer fram till just honom och man kanske får ett svar vem vet hihi. Men ska ta och börja skriva mitt brev till Justin nu så vi hörs senare ikväll eller imorgon.
P E A C E ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0