I LOVE U B.O.Y


Hej på er!! Har haft en riktigt lång blogg paus känns det som. Skolan är lite för mycket tycker jag liksom vi har prov varje vecka typ.. Inte kul. Frågade min lärare för npgon vecka sen varför vi ar prov 24/7 och att vi har prov och läxor samma dagar hans svar är ju klockrent '' Ni går i sjuan nu '' Man bara fan. Men nu ska jag inte uttråka er om min skola. Har börjat på basket igen eller rättare sagt så börjar jag nu på tisdag! Slutade med fotboll kännde inget för det framåt slutet och så var det att man inte alltid kännde sig välkommen i laget. Så det blir att gå över till mitt gamla underbara basket lag! Jag tror jag inte har bloggat om att jag har flyttat in i vårat nya hus!! Super fint blev det! Mitt rum är klart kanske lite små saker som att hänga upp tv:n på väggen om det ens blir av, hänga upp foton och att hänga upp min spegel och det ska vi fixa när pappa har tid! Ah det var nog det ni behövde veta i think. Hoppas ni gillar mitt bloggande för nu kör jag på hårt minst två data inlägg varje dag och två mobilbloggningar. Men nu ska jag ta och fixa mig ska ta och träffa någon kompis, och hitta på något kul!
 P E A C E ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! ♥

2011-09-25 @ 11:59:45
Postat av: Jessica

sötis! ♥

2011-09-25 @ 12:06:51
URL: http://jeeessikung.blogg.se/
Postat av: jessi!

de va jag som kommentera den första & den andra :p

2011-09-25 @ 12:07:13
URL: http://jeeessikung.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0