HÖSTLOV ♥

min saknade bestaven och jag på bild från förra sommaren!
hoppas du kommer nästa lov gullet!
HÖSTLOV ♥
Ska kolla på paulinas match idag klockan två om en timme typ. Åker dit med tuva om hon kan annars så skjutsar paulinas mamma mig nice nice. Har inte planerat något under helgen men det blir att åka till blekinge med Emilia på onsdag till torsdag tagga, ska bli sååååhäääääääääääääääääääääääääääääääär kul!! Sitter barnvakt nu också så man får la hoppas att mamma och pappa kommer hem innan matchen börjar kyss.

Kommentarer
Postat av: maria

ska försöka tjata på mamma och pappa till nästalov men isf får du möta mig hälften av resan :)<3

2011-10-29 @ 16:00:15
URL: http://mmaariannilsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0