ETT SMILE NÅGRA ORD OCH JAG DOG FÖR DIG. ...

ETT SMILE NÅGRA ORD OCH JAG DOG FÖR DIG. Hej på er tänkte börja blogga igen men nu så börjar jag blogga från mobilen så det blir mycket uppdatering från mobilen, kanske nåt inlägg från datorn när jag har tid på kvällarna eller så :) sitter i bilen på väg till älskade Falun hälsa på kusiner osv. Kanske tar tåget till Gävle och är där i några timmar sen tillbaka till Falun. Mottagningen suger har bara två såna där pluttar sen så har jag fruktansvärt lite batteri bara 76% liksom ska klara mig i fyra fem timmar eller mer. haha aha nu är mottagningen skit bra så ska ta och surfa lite kyss.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0