Under the mistletoe ♥

Justin Bieber – Only Thing I Ever Get For Christmas
Justin Bieber – Mistletoe
Justin Bieber – The Christmas Song (Chestnuts Roasting On An Open Fire)
Justin Bieber – Santa Claus Is Coming To Town
Justin Bieber – Fa La La
Justin Bieber – All I Want For Christmas Is You (SuperFestive!) Duet with Mariah Carey
Justin Bieber – Drummer Boy
Justin Bieber – Christmas Eve
Justin Bieber – All I Want Is You
Justin Bieber – Home This Christmas
Justin Bieber – Silent Night
Justin Bieber – Christmas Love
Justin Bieber – Fa La La - (a cappella)
Justin Bieber – Pray
Justin Bieber – Someday At Christmas
love the songs!

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej. Jag har förlorat massa på bloglovin, vilket är taskigt om man gjort ett bloglovinbyte. Följer du mig fortfarande eller har du tagit bort mig? Om du tagit bort mig kan du lägga till mig igen annars kommer jag ta bort dig också :)

2011-11-01 @ 18:42:50
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: mariaaaa

s: nej haha skulle inte tro att en mamma kan baka en jb tårta man köper på ett bageri men det var stängs i söndags eller så köper man på internet men det var för sent för det kommer en vecka efter och jag hade en dag på migg..

2011-11-07 @ 19:30:30
URL: http://mmaariannilsson.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: vad bra :D

2011-11-10 @ 18:02:03
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0