sjukt rolig helg

Min helg var inte alls som jag hade tänkt.
Jag skulle ju vara med julia, sova med elma och bla bla bla, men det blev inte så. ska berätta exakt hur det gick ;) 
På fredagen så hade jag inget att göra fören mamma säger att vi ska åka till a6. Men innan det så ringde jag jacqe och frågade om hon ville vara för jag visste ju inte att jag skulle till a6. Så ringde jag henne och så fråga jag om vi kunde vara, hon ba ne är med filip ja ba aha okej men senare ikv då hon ba nej kan inte ska till liseberg klockan åtta på morgonen.. ja ba okej vem ska du dit med hon ba med familjen och så får jag ta med en kompis jag ba TA MED MIG OSÅ BLA BLA BLA.. hon ba visst och massa.
men skriver mer sen om liseberg och mer som hände under helgen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0