du är sån som man inte kan sluta skriva fina ord till ..

du är sån som alltid kämpar även om kämpar glöden inuti dig är död
du lever ju iallafall
du stöttar iallafall
även om du mår skit, så kämpar du för en annan
älskling ..

mitt justin bieber fan, mitt lilla justin bieber fan
aldrig, aldrig ska jag sluta älska dig
never!
I can give away everything, all I want is to be your protection

ibland undrar jag om allt jag gör för dig räcker till.
jag vill aldrig sluta skriva, jag vill att du ska förstå att alla orden du läser just nu passar in på just dig, ta åt dig! jag gör allting för dig.. bästa kompis.
det är något speciellt ljus över dig, jag undrar också ifall du är en ängel
om jag skulle ha rätt på någonting alls så vet jag att all mening bakom att du är en ängel är sanna

I sometimes wonder if everything I do for you enough.
I will never stop writing, I want you to understand that all the words you are reading right now fits your needs, take it for you! I do everything for you .. best friend.
there is something special light on you, I also wonder if you are an angel
if I would be entitled to anything, I know that all meaning behind that you are an angel is true


jag får kramp snart mina fingrar rullar över tangentbordet would not stop writing, will not stop writing
ge mig tid nu.. nu jävlar ska vi snacka allvar

DU DU DU DU DU DU
enna enna enna enna
jag jag jag jag jag jag
älskar älskar älskar älskar
dig dig dig dig dig dig dig
bara bara bara bara bara bara
dig dig dig dig dig dig dig dig dig

du är underbar enna, det hoppas jag verkligen du vet
du är fin också, alldeles för fin..

*är på toa nu..*


Ja.. vart var jag?.. jag vet inte hur många gånger jag skrivit sånahär texter. men denna ska fanemig slå alla. det vet jag att den kommer göra.

Du började hos os den fjärde april i fyran alltså 2009. det är ganska kort tid, det är jävligt kort tid att lära känna varandra på.
men det känns som om vi legat i samma mage, delat på samma mat, ploppats ut samtidigt. det känns som en livstid. det är bra antar jag.. och det bästa, vi har bara bråkat en gång. och det var ganska nyss?.. hehe, förlåt för det iallafall.. du vet hur mycket du betyder vid detta laget tror jag.. din mamma är min mamma, din röv är min röv, din mattebok är min mattebok, din mutta är min mutta.. nejmen. vi delar verkligen allting. när jag kommer hem till dig är det som att komma till mitt andra hem. det är tryggare hos dig än hos min egen pappa.

U smile I smile


jag är bra, du är bättre, vi är bäst
jag utan dig, är ett hav utan fiskar
en värld utan luft
en himmel utan moln
biblan utan böcker
en klass utan elever
ett hjärta utan blod
en kropp utan hjärna
med dig tänker jag alltså..

nu vill jag att du tar dig tid till att läsa igenom detta och ta åt dig. gör verkligen det.

men det viktigaste av allt är att jag älskar dig. dessa ord kommer du ha med dig hela livet. det vet du.
man kan aldrig säga så värdefulla ord som jag älskar dig för många gånger.

LOVE YOU

/ hemlig beundrare.. KLICKA HÄR SÅ FÅR DU VETA VEM DET ÄR


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0