BYTER BLOGGDESIGN SNART ;)

chaaaaaaaaa, dagen har varit sjukt rolig.
Jag Tuva & Vanessa Praoade på Shell och vi fick bara flytta godis choklad & tuggummi från hylla till hylla hahah segt men kul på nåt sätt ;) Innan vi började jobba så kollade tuva på olika tidningar och så hitta hon en äkta jb tidning allt om honom jag ba yeeeeeeeeeeeeeeeees haha. typ sex aficsher stolt (y)
Framåt slutet så kom en kändis till Shell gissa vem?!?!?!? skiiiit het ERIIIIIIIIIK FRÅN E.M.D hahha fan vad vi sniffade men tillslut så gick jag fram och fråga om autograf och så fick vi det han skrev så här: Till enna kram erik (a)
sen drog jag till vanessa var där en stund och så skjutsade mamma amin till mig så fick han vara med mig för mamma skulle fixa nåt på jobbet..
ska byta design nu! -
bye.

Kommentarer
Postat av: vanessa

det va din pappa som fråga ju xd

2011-05-17 @ 19:42:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0