mycket mobilblogg hoppas ni gillar det!

hej på er..
Just nu använder jag datorn inte mobilen men jag hoppas verkligen ni gillar att jag mobil bloggar oså!
Har varit hos kusinerna hela dagen mamma, lillebror & pappa hämtade mig klockan halv tolv på morgonen från
Paulina. Så vi åkte direkt dit. Min morfar från bosnien kom idag och jag fick en jätte fin Bosna and Hercegovina tröja skit fin tkr jag iaf ni får bild på den senare ikv..
Har precis lagt amin så han sover och inte vart som helst utan för första gången i mitt rum i min säng hihi. Så det kommer massor av bilder på när han sover lite senare iaf hehe. Just nu så sitter jag och kollar på disney channel (A) & så väntar jag på mamma & pappa dom är i det nya huset som vi ska flytta in till nån gång i augusti, Imorgon ska dom börja renovera huset så jag kommer säkert vara barnvakt i några timmar på morgonen. Men nu ska jag forsätta att kolla på disney channel så ha det bäst :)
NJUT AV MINA SPANIEN BILDER!















laddar upp resten imorgon eller nåt ;) // peace


Kommentarer
Postat av: Rebecka Wegstedt

Hej hej vad intressant dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. (: Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-06-30 @ 01:38:58
URL: http://jade.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0