klass 6 på norrängsskolan föralltid i mitt <3


slump

tjingelling. har precis duschat. och uppdateringen är ju inte direkt på topp. menmen. sover med nessan inatt som vi alltid gör. tradition! ;) dagen har varit gó men endå så hemskt sorglig. fyfan vad jag grät idag. vi fick se en film med en massa bilder sen vi började 4:an fyfan. FYFAN. jag börja ju lipa direkt. och när vi kom ner i matsalen satt jag och grät som ett litet barn alla andra undrade ju fan vad det var med mig haha? tänk det var sista gången jag åt den skitmaten. kommer sakna alla mina underbara klasskompisar. efter maten gick vi till brunstorp fick tårta osv. hejdå

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0