gästblogg 5#


sorry babe, gjorde om din bild lite!

sommaren - vem hissar inte liksom? fett skönt med sommar nu, kunna springa ute utan skor. åka till öland. bada. bli brun. bara fördelar med sommar!

glass - finns inget godare när man är varm och vill ha något kallt. det bara smälter i munnen. ååh vad gott!

killen - han är jävligt underbar, räcker bara att han tittar på mig så mår jag hur bra som helst. sjukt fin den pojken. är ingenting utan honom. "jag älskar sättet du tar tag i mig när jag är påväg att gå, jag älskar sättet du fångar min blick när jag inte vill se på. men mest av allt älskar jag att vara med dig"

starka människor - som orkar stå emot även om dom inte har det så lätt. som  är tillräckligt starka för att våga säga emot.

sessibisses - enna, vanessa, paulina. min livsglädje mitt allt. går inte utan deras luft i mig. dom är verkligen allt för mig. går inte att beskriva. ni får mig att må bäst. ni gör mig glad så fort ni mår bra. mina änglar. jag älskar er. ska stå här för er. kämpa för er. ni är helt enkelt världsbäst!

jumpsuits - jävligt sköna att gå i när man vill ha något enkelt.

sedärja!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0