gästblogg 4#


liten tuva.

detta rullar på ju! :) grymt. kom typ nyss hem ifrån skolan och lite sånt. nu den sista lektionen skulle vi ha äggsläppning. haha fånigt namn men ja. äggsläppning. orkar inte babbla om det. inte för att någon bryr sig heller.
sen gick vi hem, och då kastade alla sig på mig så jag blev fan mosad ju.. :( inte kul. och tänk! idag var det bland dom sista dagarna jag satte min fot på våran skola. hemskt. blir fan tårögd när jag tänker på det. inte kul det
heller. ska träffa vanessa snart tror jag, sen hänger vi nog med lite mer folk. imorgon är det brännboll med skolan. 6:an mot lärarna, detta tar vi lätt ju haha! sen ska vi bada på brunstorp. det var nog det jag hade på hjärtat. och stackars enna, hon missar allt detta! fast det är nog inte något fel på att ligga vid en pool och sola hela dagen det heller. hoppas att du har det så bra i mallorca hjärtat. puss!

min blogg  --> här.
- woow.. långt inlägg. länk till den som läste allt! ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0