gäsblogg 1#

hej på er, jag heter tuva och ska gästblogga här i en vecka! ni vet ju att enna ska till mallorca, eller? iallafall dit ska hon, jättekul för henne. mindre kul för mig hihi. tänkte berätta lite om mig och om hur vi träffades.. som om någon bryr sig, men bara för att ha något att skriva om!

somsagt, jag heter tuva. tuva anna otillia mörk forssmed om man ska vara korrekt. jag föddes sommaren 1998 - 14/08. mitt liv, ja vad kan man säga. det har gått uppochner nerochupp under alla mina år nästan. nu börjar jag finna mig själv och ja, nuförtiden mår jag grymt bra! lite kort om mig.

enna började i min klass 4 april, ett datum jag aldrig glömmer. jag har aldrig direkt varit blyg eller så utan med framåt. enna var däremot blyg. riktigt blyg! haha, jag kommer ihåg att jag bad henne sätta sig brevid mig, vi bytte msn och så. det var kanske inte riktigt en början utan mer som ett förspel på något riktigt bra. vi umgicks inte alls mycket, aldrig. sen vipps hände någonting. vi började vara ute spela fotboll. detta var under 2011. alltså bara ett årsen. det började lite på hösten 2010 sen framåt våren och sommaren 2011 så var vi ihopklistrade. vi träffades varje dag. och det är ett under att vi inte tröttnat på varandra än! det var nog början, och vi har aldrig ett slut, eller hur darling? ä l s k a r  d i g  m e s t


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0