conquiert l'amitié tous les

hjärtat mitt, du är stor nu. min lilla flicka, du har precis blivit ett år äldre.
du, stjärnan. som föll ner i mina armar. du ska alltid stanna hos mig. vare sig du vill det eller inte. du är fast nu.
jag trivs så jävla bra i ditt sällskap. ingen annan får mig att må så bra som du. du får mig att må så jävla bra. på ett speciellt sätt. du värmer mitt hjärta varje dag. det känns som om du lagt armen om mig, vilket du faktiskt gjort. tröstat mig i alla lägen. fått mig att stanna upp och tänka efter innan jag gör något dumt. mest för din skull. jag vet inte vart jag hade stått om inte du kämpat med mig. brunnit med mig. visst jag kan få mina utbrott. men det är kärlek ju?..
det jag försöker säga är att du är bland det bästa som hänt mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. du är min andra halva, den bättre halvan. hoppas verkligen att du får en fin dag! 4 år tillsammans, och mer ska det bli! jag älskar dig förjävla mycket flicka lilla. du är bäst glöm inte det. och denna dagen är helt och hållet din!

min lilla flicka är tretton nu! ♥
/ din tuva


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0