faaaaaaaaaaaaaaaaaan

Skulle kunna spola tillbaka hela dagen tills exakt vi vaknade men ingen kan ju trolla..  Fuck!
SÅ HÄR GICK DET TILL:
Jag och Julia vaknade av ett skrik min lillebror såklart så vi gick upp och latade oss i några minuter sen gick vi och åt frukost borstade tänderna osv. Och efter det säger mamma att amin måste äta så vi åker till a6. Innan vi åkte till a6 så satte jag amin i bilen så jag satte min plånbok på biltaket sen satte jag mig i bilen utan att ta plånboken från taket. Så när vi kom fram till mc så sa mamma kan du betala ja ba ah visst sen så märker jag att jag inte har plånboken så ni kan själva lista ur hur min mamma reagerade värsta damp. Så jag får några mynt av mamma så jag kunde köpa en happy meal till min lillebror. Julia ringer mimmi och jag tar luren och sanckar med henne, ja sa så här typ mimmi jag ber dig gå ner till mig och kolla om min plånbok ligger där, Mimmi ba men jag ska ta bussen om tio minuter typ, jag ba men asså snälla jag hade inte lite pengar däri Mimmi ba okej går nu.. Sen köpte jag mat till amin osv. Julia mesaar Mimmi och Mimmi säger att hon inte hittar den, faaaaaaaaaaaaaaaan! sen så händer  det massa pallar inte berätta men jag har inte hittat min plånbok än. Aja hare bäst och ha aldrig tanken att lägga din plånbok på biltaket! 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0