TESTAR LITE NYA SAKER HÄR VA..

Testar lite nytt här på bloggen hoppas det blir bra.. Har haft en sjukt lång bloggpaus känns det som :o Men nu så blir det att skärpa mig på båda bloggarna min blogg & min & Tuvas blogg det blir lika mycket uppdatering på båda hoppas vi. För jag kommer inte ändra inställningen att jag mobilbloggar pp Entuvss.Har kvar den inställningen här så det blir rätt så mycket uppdatering här men om stastiken sjunker när jag börjar blogga så ändrar jag direkt till entuvss att jag mobilbloggar där.. Men nu ska jag forsätta att städa rummet för imorgon kommer min ängel Maria från Gävle. Ha det bra // peace eh

Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Amanda

ball bild!

2011-07-23 @ 20:05:09
URL: http://mandosa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0