» Julia kommer snaaaart

Hej alla snöggingar ;)
Vaknade för en stund sen har inte gjort nåt än att bara lata mig i sängen. Messade lite med Julia hon kommer till mig snaaart hennes föräldrar ka skjutsa hit henne. När hon kommer ska jag börja fixa mig pallar inte just nu haha. Men iaf till alla beliebers om en timme typ är det BIEBER-WEEK del två!!. Ska nog ta och äta lite frukost nu sen lyssna på musik & vänta på julia.. :)
Har tänkt på att ha en frågestund vad tycker ni?
kommentera vad ni tycker!
// peace eh

Kommentarer
Postat av: Juliaa'

sv: hah okejj, Nej jag har inte bloggat länge, började för ungefär 2 dagar sen, men har haft en blogg med min bästis, som jag har just nu också..

kika in där om du vill ;) www.twogirlsonestory.blogg.se :)<3

2011-07-05 @ 12:03:17
URL: http://rememberm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0