» hemma hemma & hemma.

Asså ännu en seg dag jag lovar er fett drygt att sitta inne hela dagen, vädret var ju inte så jätte bra heller men jag skulle överleva om jag gick ut en sväng  men ne har typ bara suttit hemma. I don't get it. Så dagen idag har jag bara varit med mamma & lillebror :). Men imorgon blire ändrade planer ska vara med julia och framåt kvällen blire att krypa ner i jullebulles säng hihi. Ska kolla på film snart eller om kanske en halvtimme eller en timma. För jag laddar ner en film som heter '' Last day of summer '' den verkade sjukt bra så var bara tvungen att ladda ner.. 
SLÄNG GÄRNA IN EN KOMMENTAR.
// peace eh

Kommentarer
Postat av: ★ sannabelieberåström || King of Belieber

sv; haha! men det är inte samma sak xd :)

2011-07-05 @ 03:13:33
URL: http://bebbypink.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0