» Fett seg morgon / eftermiddag what ever.

/bild från liseberg/
Min morgon har varit skit seg vaknade runt elva utav att mamma ska gå och handla. Så jag sätter mig vid datorn och medans amin är i vardagsrummet och kollar på bolibompa ;). Satt vid datorn en stund, sen vare dags för frukost tog en macka & mjölk. Det rullade på fett segt sen vare ju dags för tv :D
TILL ALLA SOM INTE VISSTE SÅ ÄRE BIEBER-WEEK PÅ TV HELA VECKAN PÅ KANAL FEM, HAN ÄR MED I ELLENSHOW.
läs mer om det HÄR! Och nu när det inte är nåt kul på tv. Så har jag exakt inget att göra. Asså ingen vill typ dra ut har frågat nästan alla här på norr men ingen svarar fett tråkigt folk. Pawo kan ju vara efter fem men det är evigheter tills dess :( Önskar att jag var i Gävle nu så kunde jag vara med alla mina gamla kompisar som jag inte har tappat kontakten med och sen så åka hem innan fem fy helvete vad kul det skulle vara om det skulle gå. Meeeeeeeen nu har inte jag en tid maskin så fuck off ska väl försöka ringa någon nu.
// peace eh

Kommentarer
Postat av: maria

ditt hem är gävle:***

2011-07-04 @ 16:39:34
URL: http://mmaariannilsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0