enna,du är hela min värld.

Hejhej , tänkte gästblogga lite på ennas blogg eftersom hon hade toppen statestik men den börja sjunka nu när hon har bloggpause ..
aja , här kommer text!

enna , du är helt underbar tjejen.
finns ingen som du,ingen! bättre tjej får man leta efter ett långt tag.
vi har känt varandra i ett bra långt tag nu och varje sekund är guldvärt.
från dag ett till graven bejb, om 1 dag då händer det något riktigt otroligt då får vi nämligen träffa varandra efter jätte många månader,varje minut kommer gå så fort eftersom ''om man skrattar lever man längre'' right?
utan dig så skulle mitt hjärta inte slå så fort dom det gjorde idag , du får mig att le du får mig att stå med båda benen på jorden , du är hela min värld , den som rör dig rör mig .
du har ett hjärta av guld och jag älskar dig otroligt mkt bästavän .
tagga fredag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0