» always justin drew bieber

Hoppas alla mår bra för jag mår super!
Har suttit hemma hela dagen idag. Igår sov TuvaForssmed hos mig och vi skulle dygna men det bliv inte så vi la oss runt två. Och så imorse vaknade vi av att det kom några grabbar i 20 - 30 års åldern för dom skulle kolla våran lägenhet mäta osv, en av grabben ska ju köpa våran lägenhet. För vi har ju köpt hus. Vi flyttar in nångång i augusti tror jag. Senare mot morgonen när jag och tuva var super pigga oså så åt vi frukost och hon fuxade sig och jag satte bara på mig ett par brallor. Och så drog vi ut jag tuva & amin tuva gick hem och jag och amin gick till dagiset. På dagiset så gungade vi i en sån där stor gunga hehe.. Sen så retade jag honom lite typ att nu ska amin till dagis så han börja gråta osv. Så jag sa att jag skojade och så tröstade jag honom. En timme efter vi varit på dagis drog vi hem och så satte jag mig vid datorn och webbade ett tag med MariaNilsson. Mitt i allt kommer mamma och säger att hon ska gå till vårt hus och kolla osv, då sa ja ju okej kan ju inte säga neeeeeeeeeeeeeeej hahah. Så jag lekte med min lillebror medans mamma smög ut ur lägenheten. Efter det var jag tvungen att diska så jag fixade disken lite. När disken var klar så satte jag på amin skorna och en jacka och så gick vi till huset jag drog honom i vagnen och så ville jag ha med mig cykeln så den hängde också med fattar inte hur jag klarade det men jag lyckades.. Lämnade honom hos mamma och cyklade hem i värsta farten när jag kom hem så damsög jag hallen köket vardagsrummet & mitt rum såklart & så svabbade jag hallen och mitt rum resten fick mamam fixa för det orkade jag inte.. Mamma kom hem igen med amin så fixade hon köket och vardagsrummet, sen drog hon till huset igen och jag stannade hemma med amin och vi gick ut en stund & så lekte vi med bilar. Efter en sjukt lång stund så kom mamam hem igen och hon fixade mat till amin medans hon gjorde allt det så satt jag på mitt rum och kollade jag på en sjukt bra serie som gick på kanal fem minns inte vad serien hette men aja den var sjukt bra iaf. Amin åt ris med kyckling och så drack han mjölk kbry jag vet men aja.. Sen så sa jag till mamma att hon kan gå tillbaka till huset. Så hon gick precis tillbaka till huset och jag är själv hemma med amin än en gång. Första och sista gången jag skriver ett så här långt inlägg hoppas jag. Men ska ducsha nu 
// peace eh

Kommentarer
Postat av: jacquelinestaf

tjaa enna, jag är lat så svarar på din kommentar här (a)

jadå det va skitkul :)

jag vet dom är skiiiiitnice, förälskad !

alltså jag vet faktiskt inte..

tror typ elgiganten men nä jag vet inte, det är mormors som hon köpte till sin nya mobil men hon använder inte så jag fick dom <3

2011-07-03 @ 19:39:31
URL: http://jacquelinestaf.blogg.se/
Postat av: jacquelinestaf

skickade inte jag en kommentar ?

uuuufff aja, svara på msn elr nåt för pallar inte skriva om om du fick den :p

_________________________________

långt inlägg, det blev en mammadag ser jag ? ;)

du är inte den enda som har städat faktiskt, fast inte hemma men jaja.. hoppas du har haft det bäst här hemma, solbränna har du ju fått, satsar du på att knäcka min solbränna förra sommaren ?..

haha nej men vi måste träfffas snart, puss <3

2011-07-03 @ 19:45:50
URL: http://jacquelinestaf.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0